bvc

Våran lille skrutt har gått upp bra i vikt trots magsjuka:-) Han väger nu 8800g och är 70cm lång!! Inte undra på att kläderna börjar bli små!
Annars idag så har vi varit nere på stan hela famijen å käkat lunch, gått lite i affärer och sedan stor handlat på Ica maxi. Så skönt att ha det avklarat + att få hem lite ny mat , känns som om vi har ätit samma mat väldigt länge nu..
Jag har även hunnit varit iväg å tränat step, väldigt skönt måste jag säga även om det oxå var väldigt jobbigt!! Men nu efteråt så känner jag mig trött å att jag kommer att sova mkt bra efter detta pass.. Längtar redan till söndag då jag förhoppningsvis kommer att kunna träna afro dance igen!

Må så gott allihop å ha en fortsatt nacig kväll!
kjam


Kommentarer
Postat av: Far till Oliwer!!!

Hallå älskling du får ursäkta att inte pappa kalle komenterat din fina blogg. Jag älskar er och ni äger halva mitt hjärta i var!!!!!!! :-) Ps till alla där ute LEV VÄL. STJÄRNKLAR HÄLSNING PAPPA KALLE

2008-04-30 @ 18:51:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0