Överraskad!

Ja, det kan man verkligen säga att jag blev idag! Det var nämligen tänkt som så att min mormor å morfar skulle komma hit idag å att vi sedan skulle åka ut till Valbo och shoppa lite... Men när de kom till oss på förmiddagen så hade de även med sig mamma, syster och mosters två älsklingar R & A!!! Gud va paff jag blev, men givetvis mkt glad!!! Trodde inte jag skulle få träffa dem denna helgen.. Så då begav vi oss allihopa iväg till Valbo för shopping. Min lille prins sov i vagnen under HELA vistelsen på köpis, men hans två kusiner var vakna å uppmärksamma på allt som fanns.. Ska väl oxå tillägga att de ÄLSKAR kläder fast de bara är snart tre år gamla, så de tycker det är jätteroligt att titta på allt ( känna ) .. undrans var detta ska sluta?
För min del så blev det en ny vårjacka, två linnen ett att träna i och en t- shirt. Jackan tyckte A var " jättenygg" som hon uttryckte det:-) 
Vi  har nu alltså haft en helt underbar dag tilllsammans med släkten, så nu är det snart dags för lille Oliwer att dricka en flaska välling och gå å sova. Själv ska jag sätta mig å slöa framför tv:n och dricka ett par koppar honungste, känner mig lite kraslig i halsen igen.

P.s Tänker på dig L vid sådanna här tillfällen när min släkt bara kan komma förbi en dag, medan du/ ni måste boka resor och planera in, och för att inte tala om reslängden!! Förstår dig att det känns tungt ibland och att du vill komma närmre, men snart så kanske.. el?

Nej nu ska jag avsluta det här, kram på er allihopa å ha en fortsatt trtevlig fredag!!

Kommentarer
Postat av: Linda

va söt du är =) jaa, nån gång nästa år så hoppas jag på att kunna dra mig neråt =D kluvet så klart nu när det finns så många fina vänner här, men sen när man har jobb å vettig inkomst går det ju att hälsa på oxå =D

2008-04-18 @ 19:04:06
URL: http://liindak.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0