sol,sol, sol

Ja idag har vi iaf orkat tagit oss ut i solen en liten sväng, detta för att hänga den första tvätten för i år utomhus! Å så skönt.. Oliwer passade även på at känna på gräset vilket han aldrig gjort förrut. Först satt han bara snällt å stilla på en handuk som jag lagt ut, men det dröjde inte länge förrän han sakta men säkert förflyttade sig ut mot de "stora" äventyret ute på den " stora" gräsmattan :-).
Vi har även idag börjat äta lite smått, eller jag rättare sagt, oliwer har ju ätit varje dag men inte så mkt. ÅÅ jag vill att vi ska bli friska snart så vi kan ut å gå i det fina vädret men med min otur så blir det väl regn då:-(
Nä nu ska jag gå å lägga mig på golvet igen, å försöka leka lite med prinsen...

    

Hörs igen kram!!

Kommentarer
Postat av: Linda

åh vilka fina vårbilder på söta lilla oliwer! =D

2008-04-23 @ 18:03:51
URL: http://liindak.blogg.se
Postat av: ehlina

hej hej tjejorna kollade på bilderna med mig och sa... vad gör han kjyper han på gjäset, han e för busig han lilla olli bolli....;););)
jätte mysigt ser de ut ha de gott så ses vi kram från oss

2008-04-23 @ 19:06:09
Postat av: Marie

Nämen vad roligt! Har du också börjat blogga! Det är mer beroendeframkallande än facebook ;o)
Vad söt Oliwer är!
*kram*

2008-04-23 @ 19:57:07
URL: http://mariwi.blogg.se
Postat av: Mia

Tack allihopa för era kommentarer!! Ja Marie kan inte annat än att hålla med är ju fortfarande i startgropen ännu men det är faktiskt kul!!
kram

2008-04-23 @ 20:52:48
URL: http://mioli.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0