Fredag

är det idag å jag har varit och lämnat Oliwer på förskolan. Idag blir det kort dag mellan 8-12 för att sedan så ska vi åka ner och hälsa på mamma en sväng + att det är födelsedags kalas för N oxå, som blir 9 ( tror jag)!! Det går iaf jättebra för Oliwer, vet inte om jag skrev det men han kryper och hämtar sina skor nu på mornarna och sätter sig vid dörren, så det är väl ett gott tecken antar jag:)
Ringde även min handledare igår och meddelade att jag ville ha kvar min praktikplats och hon blev jätteglad! Hon lovad att hon skulle komma och hälsa på mig under praktiken, så då får ju jag en chans att träffa den lille:-) Hon hade typ 10 veckor kvar tyckte jag hon sa, så snart är den lille killen här!!
Nej, nu MÅSTE jag gå och sätta mig och läsa lite... Tråkigt tråkigt
Hörs igen!


Kommentarer
Postat av: Pappan

Min Lilla jockey........

2008-08-30 @ 22:22:19
Postat av: Lotta

Konstigt det där. Oftast gör vi ingenting på helgerna utan bara sitter hemma. Men när det väl är nå't så blir det fullt upp. Nu får det va lugnt ett tag =)

Ha de gott, kram !

2008-08-31 @ 23:00:54
URL: http://lisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0