Inskolning

Nu har vi varit på inskolning med Oliwer två dagar och det går superbra! Förskolan verkar ochså vara super så som personalen. Det visade sig att jag kände igen en utav Oliwers "fröknar" så det gjorde det hela ännu mer bra...
Måste ju även berätta en annan stor sensation som hände igår, OLIWER TOG SINA FÖRSTA STEG WIIIHOOOO!!!! Först tog han fyra steg och kastade sig i mina armar. Därefter så tänkte jag att han måste göra om detta på en gång så att det inte bara var en lyckträff och då gick han igen!!! Han är sååå otroligt duktig, och vi älskar honom massor!!!

Igår kom även en av mina bästa vänner Linda förbi en sväng, och vi hade det väldigt trevligt som alltid!!

Nu har vi käkat en underbart god middag som Kalle lagat ( Stekt kyckling med färsk pasta och en kantarellsås ) medan jag sitter här badar mina älsklingar och jag lär väl gå och ta upp den minsta snart:)

Ha en bra kväll allihopa, sj ska vi se film när Oliwer somnat, filmen heter Wedding Daze nån som sett den?
Kram


Kommentarer
Postat av: Tarcha / BabyBooom

Ojoj han börjar bli en stor kille nu :)

Postat av: sanna

åh va roligt att han börjat gå ... kul att inskolningen också funkar bra ... kram

2008-08-19 @ 20:07:04
Postat av: Lotta

Vad spännande, när de väl börjat gå dröjer det inte länge förr'ns man får springa efter dem överallt =)

Kul att det går bra på inskolningen !!



Ha de jättegott!

Kramar =)

2008-08-20 @ 01:34:41
URL: http://lisenj.blogg.se/
Postat av: Malin

Men åh så duktig han är som har börjat gå! :D Jättekul att både han och du trivs med förskolan så här långt också! Ha det så bra och hälsa!

Kraam

2008-08-20 @ 09:06:20
Postat av: Mia

Ja det är jättekul att han börjat gå:) Även super att inskolningen går bra..

Till sanna: Hur går tapetseringen? Visst var det inflytt 1 sep?

Till Malin: Lycka till med examensarbetet!! Har hört och läst att det är riktigt tufft för er som ska skriva, ser inte framemot det nästa år!! Men VET ju att ni kommer klara detta galant, du å Linda ni är ju superbäst!! Kraam

2008-08-20 @ 17:35:35
URL: http://mioli.blogg.se/
Postat av: Malin

Tack, va söt du är :) Du är bäst du med!!

Kramis

2008-08-20 @ 17:50:24
Postat av: Sanna

jo det går bra med tapetseringen =) övervåningen blir klar denna vecka troligtvis imorrn och sen är det "bara" en vägg i avrdagsrummet kvar ... hur ser era veckor ut nu framöver ??? kanske kan träffas någon eftermiddag ??? jag komemr nämligen att jobba på dagarna nu ett tag ... kram

2008-08-20 @ 20:28:34
Postat av: Linda

Jaa, riktigt trevligt va det, å TACK än en gång för att jag kunde komma.. så snällt! <3



det va riktigt kul att se lille (stora nu ju hihi) oliwer gå! även om jag bara fick se nåra få steg, så va det ju iaf steg =) han är så duktig!



massa massa kramar!

2008-08-20 @ 22:10:11
URL: http://liindak.blogg.se/
Postat av: Stolt far!!!!

Heja POJKEN min!!! Love OLIWERMIA!!!!!!

2008-08-20 @ 22:12:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0