Ny bilbarnstol

Jaaa!! Vi hittade , eller Kalle hittade en annons på blocket igår om ny bilbarnstol. Oliwer har blivit för stor för den har nu, och vi ska åka till Göteborg i veckan och kände därför att det var lite panik med en ny. Den nya fanns i Sandviken i mkt gott skick och för halva priset ( me like)!!!! Efter vårat kap stannade vi och åt på Monroes, så jäkla god mat!!

Idag bara regnar det men vi har varit ut i regnet och införskaffat oss ett par saker, b.la. en kolsyrepatron till vår sodastream + kortspelet skip-boo som jag ska lära Kalle så småningom!! Har ju föressten varit på loppis oxå, en gammal klasskompis och hennes syster stod där så vi köpte en del saker av dem. Då bl.a ett sett med sex olika spel i som jag ska ha i vår kommande husvagn.... Har inte köpt någon ännu, men tänkte börja kolla lite på blocket nu så här i slutet av sommaren när folk inte vet vad de ska göra av sina husvagnar.. kanske finns det någon till mig då som inte är så där fasligt dyr!!

GRATTIS TILL MIN MORMOR SOM FYLLER ÅR IDAG!!! GRATTIS ÄVEN TILL MIN GUDSON WILMER SOM FYLLDE TVÅ ÅR I LÖRDAGS OCH MIN KUSIN MADDE SOM FYLLDE TRETTON IGÅR!!!
Vi ses imorgon!!

Kram på er allihop!

 

Kommentarer
Postat av: Sambo Pappa :-)

Mycket bra skrivet min andra själ:-).

Pappas (Icke Gangster:-),Gillade stolen!!!!!!! Papppa älskar DIG/ER.......

2008-08-04 @ 16:57:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0