Träningsvääärrrkkkk!!!!

Jaaaa det har jagggg!!! Massa i både magen å ryggen. Var på ett corepass igår och tyckte att jag inte alls gjorde övningarna som man skulle för det kändes typ nada... Hade ingen träningsvärk inatt heller då jag som vanligt va upp för ett toalettbesök. MEN sen under dagen idag FY FASEN vad jag har haft ONT!!!! Trodde inte att man hade så många muskler i magen och ryggen som kunde göra sååå onnt samtidigt!!! Jag skulle försöka lyfta upp Oliwer men då kändes det som om hela magen trycktes in mot ryggen och typ sugdes ihop som en plastpåse som man drar in luft i.. ÖÖÖHHH förståd ni?? Nä inte jag heller riktigt men super ont gjorde det iaf!!!!
Inskolningen med OLiwer flyter fortfarande på bra, personalen var imponerade av honom sa de idag, b.la för att han är så duktig å äter själv... Jaa jag blev oxå imponerad och lite ställd!! Men det är ju jättebra om han lär sig det!! Han sov där oxå för första gången idag och det hade ochså gått bra. Han hade legat i famnen en stund för att sedan somna på madrassen medan hans "fröken" sjöng blinka lilla stjärna och strukit han över pannan!!! Jag vet, Oliwer har VÄRLDENS gulligaste " fröknar ", å mamma är mkt stolt över sin lilla prins!!!

Nu ska jag gå upp å försöka läsa i den tråkigaste boken hittills i kursen!! Förutom artikeln som jag tror var intressant om jag hade fattat engelska liiite bättre!!

Go natt å sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0