Utmanad!!

japp jag har blivit utmanad av Lisen så här kommer mina svar!!!

1.Vilken mat äter du ofta?
 Ojj va svårt.. tror det får bli kyckling i olika varianter likaså lax...

2. När du är på kalas, är du den personen som sitter eller du hjälper till och dukar ut ?
Beror på hur väl jag kännner den som har kalaset...
3. Var sitter du helst när du bloggar ?
Jag har ingen bärbar dator så det är i vårt "datarum" som vi delar med Oliwer i hans lekrum:-) Praktiskt va??

4. Köper du ofta Triss ?

Aldrig!! Men Kalle köper så får jag skrapa ibland:-)

5. Vilket land eller stad har varit din bästa semester ? 
Tror jag säger Bulgarien och Åre hittills, men förhoppningsvis så blir det husvagn för oss framöver så jag hoppas Sverige har många bra platser att erbjuda framöver...

6. Vilken tv kanal tittar du på mest ? 
5-an och 3-an


Jag får utmana några imorgon just nu så orkar jag inte länka, men så här ska man göra iaf:


* Svara på alla frågor.
* Välj ut 4 personer som du vill ska svara och utmana dem i deras bloggar, be dem läsa din.
* Låt personen som utmanade dig veta när du svarat på utmaningen!


Kommentarer
Postat av: whatthe

tack, monica la upp en bild som hon ser den... men jag troooor jag har hittat problemet ;) ha en fin kväll :)

2008-08-28 @ 20:11:15
URL: http://whatthefuckdotcom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0