Utmärkelse!!



Jippi!!! Det är någon som faktiskt tycker om det jag skriver!! Fick denna av Whatthefuck tack snälla du!! Läser din blogg oxå varje dag, vet inte om man kan nominera den man fick den av kan man så gör jag det.. annars så uppmanar jag alla som inte läst denna blogg att göra det!!
Reglerna som följer är att jag i min tur ska länka och skriva om 6st bloggar som jag gillar..

1.Linda - underbar människa, som bloggar om sig själv och sitt liv..
2. Lisen- läser din blogg varje dag..
3. Mumari- En fd. klasskompis (och mkt bra vän) som har blivit en riktig stor bloggare har alltid intressant läsning..
4. Cecilia- oxå gammal klasskompis och vän som bloggar om heminredning, behöver ni tips se denna blogg, helt otrolig inspirationskälla!!
5. Tumadre- En ung tvåbarnsmamma vars liv verkligen är fascinerande, verkar vara en helt underbar mamma..
6. rutan81- en bloggande mamma som precis har gift sig!!

Kommentarer
Postat av: Linda

du är verkligen en sann å fin vän Mia!! är sååå glad att jag har dig <3



har pratat en hel del med N om allt som hade hänt då när jag va hos dig, så det är löst nu.. känns jätteskönt! men med den andra delen är det fortfarande ingen förändring, inte hört nåt sen då.. så vi får väl se hur det går.. mkt spännande å se.. haha.. men så länge allt funkar bra här uppe så spelar allt det andra inte så stor roll känns det som!



Hoppas allt är bra med dig å att det gick bra i skolan! Visst va det idag ni började? Hmm.. å hoppas att inskolningen går lika bra nu som i början! Efter min vfu kanske vi kan planera in nåt att hitta på? vore kul!



Massa massa kramar till en otroligt fin vän!

2008-08-26 @ 21:45:11
URL: http://liindak.blogg.se/
Postat av: Lotta

Tack för utmärkelsen =)

Du är utmanad på min blogg !!

2008-08-26 @ 22:22:05
URL: http://lisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0