Välkommen..

till världen, har vi ju glömt å sagt till Oliwers lilla bonuskusin Ellen!! Hon föddes den 4 augusti ( samma dag som min mormor) och är supersöt! Tyvärr så har vi ju bara sett kort ännu men snart så ska vi väl få se en riktig glimt av henne oxå. Vi väntar alla här hemma med spänning!
Annars så har det varit en riktig tråkdag här hemma. Vi har inte kommit oss för med att göra något vettigt alls... Lite plugg hann jag iof. med i morse å det var ju lite skönt.
Hoppas morgondagen blir bättre, är sugen på att åka ner på stan och kika runt lite, men vi får se... Har ju tappat bort mina förbaskade husnycklar oxå. Förra gången var det plånboken, men den visade sig att Kalle hade tagit in från vagnen och lagt på hatthyllan hemma hos mamma, kan ju hoppas att nått liknande har skett med mina nycklar..
Vi hörs igen!
Peace and Love

Kommentarer
Postat av: stolt moster till oliwer

ja men vad du e snurrig...;-) hoppas du hittar nycklarna... jag och barnen har varit ute och plockat äpplen i lekparken nu... så de bjuds på äppelpaj om nu kommer ner i helgen... ha de gott ska ut och fixa lite med min blommor nu ... hej svejs

2008-08-13 @ 19:10:11
Postat av: Sanna E

ååh tack vad roligt att höra!!

2008-08-13 @ 19:23:42
URL: http://sannornas.blogg.se/
Postat av: Kalle

HA HA Det låter som om det är jag som lägger bort saker!!! Undrar vem som gör det egentligen????? PUSS PUSS Darling

2008-08-13 @ 22:41:00
Postat av: Lotta

En ny liten bebis, gu' så gott =)

Ha de bra, kramar !

2008-08-13 @ 23:51:26
URL: http://lisenj.blogg.se/
Postat av: mia

Till syster: åå va gått med äppelpaj!!! Det vill vi jättegärna ha!

Kram

2008-08-14 @ 10:38:29
URL: http://mioli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0