Wiiihooo!!!

Jag har hittat mina nycklar som har varit försvunna en tid!! Min käre lille prins hade lagt dem i torkskåpet under mitt fotbad som råkade stå just där. Så ännu en gång är jag alltså inte helt sinnesförvirrad som jag nästan lät mig själv tro där en stund. Det känns så himla skönt när saker som varit borta kommer tbx igen.
För övrigt så har jag och Oliwer varit iväg och införskaffat oss en födelsedags present till min pappa som fyller år på lördag. När vi ändå var ute och åkte så svängde vi in för att handla lite oxå hade bara tänkt köpa smör och ost, men som vanligt när jag är ute så blev det ju en hel del mer, b.la två filmer till Oliwer ( eller mig ) Tintin och moraträsk. Älskade moraträsk när jag var liten och mina barn som jag har haft på förskola har jag oxå låtit njuta av dessa tokiga gubbar!! Så nu är det bara till att vänta till Oliwer blir lite större men sen blir det faderabraham här hemma för hela slanten!!!
Nu börjar det lukta gott ute i köket, Kalle håller på att steka kantareller och göra kantarellstuvningsmackor MUMS!!
Lägger in lite bilder från gårdags kvällen, då familjen hade liiite tråkigt men ett par solbrillor kan man ha mkt skojigt med!!

    
Hahha Go kväll på er!!

Kommentarer
Postat av: Mor-mor

Å, himmel o pannkaka va SÖT han är lill prinsen.



Kramizar mormor

2008-08-14 @ 22:14:17
Postat av: Linda

hahahahahaha vilka bilder =D snygga brillor ;)

2008-08-14 @ 22:23:24
URL: http://liindak.blogg.se/
Postat av: Lotta

Haha, coola brillor =)

Känner igen det där med att gå in i en affär bara för ett par saker o komma ut med 2 kassar =O

Ha de så gott, kram =)

2008-08-14 @ 23:15:39
URL: http://lisenj.blogg.se/
Postat av: sanna

va go ni är =) ... måste träffas snart mitt i all tapetsering å så =) ... kram

2008-08-15 @ 09:43:27
Postat av: whatthefuck

Hahaha... snygga! Sånna vill ja också ha!!!! // jag hittade mina nycklar i toaletten en gång... det var mindre kul, hmmm. Ha det bra idag! ;)

2008-08-15 @ 10:00:46
URL: http://whatthefuckdotcom.blogg.se/
Postat av: mia

ja, Sanna vi lär försöka ses tycker jag oxå !!

Kram

2008-08-16 @ 18:42:53
URL: http://mioli.blogg.se/
Postat av: Lotta

Kräftor är himla gott + det goda man dricker till =)

Här har det varit lite halvmolnigt, men det har inte regnat på hela kvällen !

Ha de så gott !!

2008-08-16 @ 23:32:39
URL: http://lisenj.blogg.se/
Postat av: Karl Kjell Hugo:-)

Ja solglasögsmaraton!!!!!

2008-08-17 @ 09:37:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0