Det blir aldrig som man tänkt sig

Ikväll var det tänkt att vi skulle ha en mysig uppesittarkväll här hemma med bingolotto och slå in alla julklappar. Så blev icke fallet. Vår son Oliwer har haft hög feber ( över 40 ) två dagar nu och det vill inte ge med sig. Nu på kvällen slutade han även att äta och dricka så Kalle ringde 1177 och de sa att vi skulle åka in till sjukhuset. Kalle åker med Oliwer så jag kan börja slå in julklappar och försöka hinna med bingospel. På sjukhuset visar det sig att han har en halsinfektion och början till lunginflammation. Sänkan är på 150 mkt hög men han behöver ej läggas in. Därimot måste vi försöka få i han vätska, alvedon och pencilin.
Nu har jag precis slagit in alla julklappar, Oliwer har somnat och hans pappa oxå tror jag....
Imorgon firar vi förhoppningsvis jul hos min morbror, men man kan ju aldrig veta...

God Jul allihop så hörs vi ev. på annandagen!

Kram

Kommentarer
Postat av: Pappan

JAG ÄR VAKEN :-) Och Våran son verkar Bättre..... FRED OCH KÄRLEK::::::::::;;;;::;;:;;:;:;:;:

2008-12-24 @ 00:05:17
URL: http://mioli.blogg.se/
Postat av: Alina

GOD JUL!! :)

2008-12-24 @ 00:07:09
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: moster

hej mitt lilla troll.. vad du ska klättre överallt..;)hoppas vi ses imorgon att du kryar på dig... imorgon kommer du älska morbrors trappa...;);) puss moster älskar dig

2008-12-24 @ 00:41:52
Postat av: Mor-Mor

GOD JUL på er aiia tre.

Snart ses vi.

Men va i hela friden ligger Oliwer???



Tusen julpussar mormor

2008-12-24 @ 09:47:17
Postat av: Lotta

Hoppas att lillkillen är piggare !!

Kram på dig =)

2008-12-25 @ 12:15:49
URL: http://lisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0