Det närmar sig

Ja, snart är det jul! Åh jag riktigt längtar nu, älskar att sitta där på julaftonen och riktigt njuta av allt som finns att äta för att sedan se Kalle Anka och invänta tomten. Detta året blir även lite speciellt eftersom det är Oliwers riktigt första jul. Förra julen så förstod han inte så mycket han var bara ett halvår då men i år har han hunnit bli 1½ så nu är han ju lite mer medveten. Det ska bli spännande och se vad han tycker om tomten, men jag tror det kommer gå bra. Tomten som vi har står i hallen kramar han ju varje morgon då han kommer nerför trappen, så jag tror inte det blir något problem.
Sista dagen på praktiken var det i fredags och det var riktigt skönt att jag hann klart temat och allt, så den dagen fick jag smita iväg redan kl. 12 vilket var najs. Då hann jag en vända in på köpis och leta lite julklappar för att sedan iväg och hämta Oliwer och sedan ner på stan och möta Kalle. Lite stressigt vart det! Idag så ska vi klä granen och äta god mat för att sedan mysa resten av dagen.
Dags att börja leta gran i förrådet, här kör vi med plast!

Peace and Love
 Årets julkorts bild!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Vilken underbar bild =)

Jo lite ledighet skulle jag allt behöva snart.

Det ska bli sååååå skönt !

Kram på dig !

2008-12-21 @ 17:48:22
URL: http://lisenj.blogg.se/
Postat av: Jessica

Åå vad söt han är=)

Visst är det förjävligt det med P, fattar inte hur man kan göra så mot sitt barn!!!



Hoppas ni får en supermysig jul....Kram!!!

2008-12-22 @ 19:57:44
URL: http://jessicaandersen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0