Nu så

Igår fixade vi till det sista här hemma inför julen, dock inte julgranen den klär vi sista veckan. Pepparkakshusbygget gick över all förväntan. Inget krig alls denna jul, annars brukar vi ha en del duster om just detta hus för jag har absolut inget tålamod överhuvudtaget. Men vi löste det så att Kalle fick sätta ihop det och jag satte på godiset =) ( Man väljer ju såklart den roliga biten) Idag åker vi ner till mormor för att imorgon baka lite pepparkakor tillsammans med kusinerna. Lucia är det ju idag också undrans om Oliwer ska få vara pepparkaksgubbe idag då eller tomte, hmm vilka ILands problem!!!!
Ha en bra Lucia allihopa och grattis till min vän Anna som fyller år på denna dag!!!!

Hörs!

    Oliwer som sover på soffan=)  Oliwerrs bästis är denna tomte. Varje morgon när vi kommer ner för trappen så kramar han tomten ( han kanske redan har förstått det där med att är man snäll så får man många julklappar;) )

Kommentarer
Postat av: Therese

Gud så mysigt :)

2008-12-14 @ 00:21:35
URL: http://onlythereseolsson.blogg.se/
Postat av: Mor-Mor

Å, va fint ni har det nu!!!



Tack för ALL hjälp med det mycket trevliga pepparkaksbaket.



Tänk att man får ha det sååå förspänt o ha ALLA de sina runt om sig när julen närmar sej.



Älskar er alla mina "ungar"!!!

2008-12-14 @ 18:14:18
Postat av: Sara

Hej, jag höll på Alice, men det blev ju då Kevin som vann...

Jag hade så kul att jag blir avundsjuk på mig själv, (nu kanske jag låter lite egoistisk...)

Allt bra med dej?

Kramar

2008-12-15 @ 11:39:49
URL: http://februaritjej.blogg.se/
Postat av: Stefan

Jag såg att du deltog i tävlingen om en systemkamera nyligen och tänkte därför tipsa dig om att jag själv delar ut en Nikon D60 nu, till ett värde av 5000 kronor. Det enda man måste göra är att länka till mig.



Länk: omdigitalkameror.se/vinn-en-nikon-systemkamera



Tyvärr lyckades jag inte hitta någon kontaktadress, så jag valde att skriva en kommentar om det. Se det som ett personligt meddelande och absolut inget du behöver visa upp för dina besökare.

2008-12-16 @ 01:06:58
Postat av: Sara

Sv; Ja det kommer vara otroliga minnen, och de finns ju bra bevarade i bloggen.

Ja vad skönt.

Ska du göra något speciellt idag?

Kram

2008-12-16 @ 10:59:45
URL: http://februaritjej.blogg.se/
Postat av: Lotta

Men så julfint o mysigt ni har det =)

Här har granen redan åkt fram !

Brukar vänta till några dagar innan jul men barnen var så ivriga påat i år, men vad gör det ?

Det är ju så kort tid man har den framme så vad gör en vecka extra ?

Ha de jättegott, kram =)

2008-12-16 @ 23:51:10
URL: http://lisenj.blogg.se/
Postat av: Lotta

Men vilka söta bagare =)Klart man måste provsmaka degen !!

Det var ju knas på blogg.se igår kväll så vissa inlägg går inte att kommentera på, så jag skriver här i stället.

Kramar på dig =)

2008-12-17 @ 09:55:01
URL: http://lisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0