Pepparkaksbak!

I helgen har vi varit nere hos mamma och bakat pepparkakor tillsammans med kusinerna. Oliwer hade dock lite svårt att baka då all hans deg hamnade i munnen:-) Tyvärr så har han sjuknat om så idag har mamma varit här och passat han och imorgon kommer Malin och Linda å sitter barnvakt så jag kan göra färdigt mitt temaarbete på praktiken.

I går hade jag hudvårdskväll här hemma där vi fick prova Marykays produkter, helt underbart att få pyssla om ansiktet riktigt ordentligt och mysa med mina fina vänner!!

Det blev en mini uppdate ska försöka bli bättre på att skriva här men det händer alltför mkt i mitt liv just nu, så jag har inte tid att sitta här.
Puss å Kram

 min lilla bagare =)      pappa å Oliwer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0