Sjuka

Kalle och Oliwer är sjuka. Oliwer har nått virus så han är prickig i ansiktet och har en uppsvälld tumme.  Kalle har svår halsfluss så båda två käkar varsin pencillinkur nu, jag hoppas verkligen jag slipper. Behöver ju vara på praktiken och göra mitt tema arbete som för övrigt går riktigt bra. Iof har jag bara haft det en gång än så länge men det gick bra:-)
 
Blev en liten uppdatering så ni vet att vi lever, fast när karlar är sjuk så är det ju gränsfall!!!!!!!!


 Oliwer min sin favvo!!!


Kommentarer
Postat av: whatthefuckdotcom

hahaha, tack... finns det något mer sorgligt patetiskt än när en karl har lite snuva, hahaha ;)

2008-12-03 @ 16:06:36
URL: http://whatthefuckdotcom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0