Valbo med mamsen

Idag fick mamma hämta Oliwer på förskolan och sedan kom de och mötte upp mig i Valbo. Vi spenderade sedan eftermiddagen i köpis och jag tror jag handlat klart alla julklappar nu:-) Julfixet här hemma börjar oxå ta sig, ska börja pynta lite tomtar och göra det traditionella pepparkakshuset i veckan tror jag.
I helgen som var så besökte vi mamma under fredagen och lördagen mkt trevligt att träffa alla:-)

Nä blir inte mer skrivet än så idag för nu skriker mannen i köket för tredje gången om att maten är klar, så jag lär väl gå då:-)

Hörs!


Kommentarer
Postat av: Mor-Mor

Ja, vilken underbar dag, men oj, va trött jag är nu.

Ikväll kramar jag kudden tidigt (tror jag).

Kramizar i massor mina älsklingar.

2008-12-09 @ 20:30:35
Postat av: Mia

Tack själv!!! Kram kram

2008-12-09 @ 20:35:06
URL: http://mioli.blogg.se/
Postat av: Lotta

Jag har några klappar kvar att köpa, det får jag göra nästa vecka då jag har lite ledigt.

Ha de så gott o kram på dig =)

2008-12-11 @ 00:10:43
URL: http://lisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0