vfu i tre veckor

Japp hade min första dag på praktiken idag och det kändes bra. Tror att de gillade min idè om tema eftersom de tänker spinna vidare på samma grej fast lägga in lite matematik, + att jag kommer att jobba med de småbarnen och de med de större. De tyckte om att jag valt de mindre barnen eftersom de nästan alltid är de stora barnen som får göra saker, så det kändes skönt. Jag kom även med ett förslag idag till hur de skulle kunna göra för att synliggöra sitt arbete för föräldrarna och för sig själva på ett bra sätt. De tyckte det var en så pass bra idè så en av personalen gick och skrev ner den direkt på datorn, kändes otroligt bra:-)

Måste även i detta inlägg passa på att gratulera en av mina bästa vänner Linda som fått jobb!!! GRATTTIS GRATTIS!!!!
ååå va skoj!!!!!

Nu väntar en lugn kväll framför tv:n, sköönnt!!!

Kram

Kommentarer
Postat av: Linda

åååh va kul att dom gillade din idé! =D kommer gå jättebra det där ska du se =)



TACK snälla du!! =D <3

2008-12-01 @ 21:19:01
URL: http://liindak.blogg.se/
Postat av: Pappa

Du är väldigt duktig älskling. Barnen som kommer i kontakt med dig kan va lyckliga...........

2008-12-02 @ 13:36:34
Postat av: Pappa kalle

Du är väldigt duktig älskling. Barnen som kommer i kontakt med dig kan skratta sig lyckliga.... LOve kalle

2008-12-02 @ 13:38:08
Postat av: Pappa kalle

Du är duktig älskling.. Barnen kan skratta sig lycklig som får komma i kontakt med dig under resans gång.....

2008-12-02 @ 13:40:18
URL: http://mioli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0