Älskar det här vädret!!

ÅÅ det är så skönt när solen äntligen vill visa sig igen!! Jag får så mkt mera gjort då om dagarna.. Idag på förmiddagen har jag alltså JAG ensam rensat under våra vinbärsbuskar+ klippt buskar!!! Ja, ni som har varit här vet ju hur för jä..igt det såg ut tidigare men nu är det snyggt!! Min morfar har komenterat ett x antal gånger att jag/vi borde göra nåt åt det, å nu är det gjort:-) Tack Morfar, för det blev himlans mkt bättre!!
Sen hann vi med stan en sväng oxå idag, köpte solbyxa å tröja till Oliwer + en skjorta och en t-shirt allt på rea.. Sol kläderna kostade endast 99kr på lindex, mkt bra pris tycker jag har kollat på andra ställen som tar runt 500 spänn!! Okej att det är säkert mkt bättre kvalitet men hur mkt kommer vi att använda dem då? Dessutom så växer han ju så mkt nu..
Lägger upp lite kort på mina buskar så ni får se:-) sen har jag ju glömt å visa hur det blev när vi tog bort det där förbaskade tältet och målade om lägger lite bilder om det oxå:-)
Nu ska jag hoppa in i duschen känner mig as lortig...
See ya!!

  Måste ju lägga upp lite bilder på prinsen oxå i sin nya sandlåda som han älskar!!
 Bus på G!!
 Här var det alltså fullt av gräs och grenar man kunde absolut inte ha en grill där innan..
Skillnad va?

Före och efter  
   Mina fina mjölkannor som jag fått av svärmor:-)
  De här rännorna som syns, är en barnvagnstvätt som min sambo kalle har byggt:-)

Kommentarer
Postat av: sanna

kalle är bra rolig han med sina idéer =) barnvagnstvätt det har jag aldrig hört förr =) ... han kanske ska öppna firma . kram

2008-07-03 @ 22:02:43
Postat av: Kalle

Älskling det är en (branvagnshjulstvätt):-)

För dom som inte ser det:-)

2008-07-03 @ 23:27:59
Postat av: Lotta

Ja visst är det härligt med värmen =)

Äntligen får man lust att göra lite !

Ha de gott, Kram!

2008-07-04 @ 00:21:55
URL: http://lisenj.blogg.se/
Postat av: Linda

ska vi försöka få till en baguettepicknick i veckan om det ser ut att bli soligt nån dag? =) kram, hoppas ni har en bra helg!

2008-07-05 @ 19:06:41
URL: http://liindak.blogg.se/
Postat av: Linda igen

okej =) hoppas ni får det jättemysigt på kalasen! men vi kan ju hålla det lite öppet å se va vädergubbarna lovar för väder framöver i veckan då =D kram!

2008-07-06 @ 13:12:02
URL: http://liindak.blogg.se/
Postat av: whatthefuck

Jätte tjusigt! :)

2008-07-06 @ 17:24:08
URL: http://whatthefuckdotcom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0