Dragon Gate

Det blev en tripp till Dragon Gate nu på kvällskvisten. Jag , Kalle, Oliwer, Farfar, och farbrödena åkte dit för att äta en bit mat och det smakade riktigt gott! Fint var det där oxå, tyvärr glömde jag kameran hemma, körde som vanlgt ihop sig här hemma när vi skulle iväg.
Kalle ska jobba imorgon, eller ja förmodligen hela veckan. Bra med pengar men tråkigt för mig:-(. Så jag kan ju lova att solen kommer titta fram nu, när ha ska jobba. Tur att han inte ska ha bilen utan att den är hemma med mig:-)
Nä nu ska jag gå å ta hand om Oliwer! Hörs igen!
Kram


Kommentarer
Postat av: Lotta

Ja vi hade det jätteskoj på legoland i Danmark =)

Inget för riktigt små barn men för Theo som är 6 år var det ju perfekt =)

Ha de jättegott, kram =)

2008-07-21 @ 02:20:00
URL: http://lisenj.blogg.se/
Postat av: Tarcha / BabyBooom

Jaså det var gott där, har länge velat prova men har varit rädd för att det ska vara mer thaimatsstarkt än kinamatsstarkt. Men man får väl testa nästa gång man är i närheten :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0