Fy vilket väder...

det var igår! Åskade och blixtrade massor här på kvällen, så jag och Kalle ( eller rättare sagt jag ) vart lite rädd. Stängde av tv:n och datorn fort som attans och tände massa ljus, och istället så spelade vi kort ( chicago ) jag förlorade, pga Kalles j..la tur att få fyrtal!!
På dagen var Jag och OLiwer hem till Malin en sväng, jättetrevligt hade vi. Åskvädret började redan där men var inte lika kraftigt som på kvällen. Oliwer ville så gärna leka med hennes katter, men de sprang och gömde sig för honom, å han kröp efter. Hahaha Katterna måste ha funderat var det var för konstig prick som var nästan lika stor som de men lät VÄLDIGT illa, inte som en katt alls!! Hahha. Roligt hade vi iaf.
Nä undrans vad man ska hitta på idag då? Tror ni solen håller i sig?
Kram

Kommentarer
Postat av: Malin

Ja, det var jätte trevligt igår! Haha, ja katterna var mycket skeptiska :D Funderar också på om solen kommer stanna kvar, funderar på att gå ut med Svante en stund... Kram!

2008-07-22 @ 12:02:40
Postat av: whatthe?

Halllllååååååå, ja e tillbaks... nästan iallafall,, hehehe Datorer kan driva mej till vanvett!

2008-07-22 @ 13:32:58
URL: http://whatthefuckdotcom.blogg.se/
Postat av: Lotta

Här har vi haft soligt o fint de två första dagarna i veckan, man tackar =)

Gu'så gott det är med sol o värme !!

Roligt med djur o småbarn, inte ofta det blir tråkigt med den kombinationen =)

Ha de så gott =)

2008-07-22 @ 23:57:04
URL: http://lisenj.blogg.se/
Postat av: Sambon Kalle

Tur hahahah Bra flyt min Mia!!!

2008-07-25 @ 22:49:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0