Helgen som varit..

har vi spenderat hos min mamma. Vi sov där mellan fredag och lördag, hann även med att träffa syster å twinsen:-) De har ju flyttat nu så nu är det gångavstånd mellan syster å mamma, verry nice:-) Kul att se hur de bodde, mkt fint.. Vädret var kanon i fredags men tror ni att vi solade nått? Nä Nä inte vi inte, då fick jag å min mamma för oss att vi skulle ta en promenad istället.. Snacka om att det var varmt + att promenaden inte blev så liten heller utan närmare 8 km!! Svetten rann på bra kan jag lova, det var till och med så att det kom små ettriga flugor på ett ställe så vi var tvungna att ta fram varsin blöja å vifta bort dem med!! Undrans vad bilisterna tänkte när de körde förbi??!!
I lördags så åkte vi hem men stannade till hemma hos pappa där vi bestämt inanna att vi skulle grilla. Hade även hoppats på fint väder även denna dag så vi kunde ha badat i pappas nya pool, men så blev det inte.. Kalle å Oliwer trotsade ändå vädret å badade en sväng iaf:-)
Idag har våra kompisar från föräldragruppen varit här på barnkalas:-) Det blev en mkt trevlig dag med både massa skratt å lite gråt:-)
Nu är det dags för sängen..
På återsende!
kram
   Oliwer borstar tänderna med mormor.-)
  Oliwer badar i sin lilla pool hos morfar
 Oliwer å pappa badar i morfars stooora pool
 morfars pool:-)
 Min pappa ÄR snickare:-)


Kommentarer
Postat av: whatthefuck

vilken dktig skrutt...jag får jaga Malcom med tandborsten.... och du... skicka hit din pappa... jag vill lååååna honom en stund! Fy så mysigt!!!

2008-07-07 @ 21:06:26
URL: http://whatthefuckdotcom.blogg.se/
Postat av: Mor-mor

Å, va du är bra på att få till det på din sida.

Toppen bilder o jättebra skrivit.

Massor av kramar till er alla tre.

2008-07-08 @ 07:29:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0