ojjj nu var det några..

 dagar sen sist. I fredags for vi iväg till min mamma, hon var ej hemma utan nere i Göteborg ( det visste vi redan ), men Kalle spelar poker varannan fredag så då brukar vi följa med iaf. Så vi hälsade på mormor istället, syster kunde vi inte heller hälsa på för hon var oxå i Göteborg. Men de kom hem i lördags så då träffades vi först för att luncha och  sedan igen hemma hos dem på kvällen för att grilla. Mums älskar grillad mat!! Syster med familj hade varit nere i Vimmerby oxå så R och A hade fått träffa sin stooora Idol PIPPI!! Där hade de köpt världens sötaste pippidräkter till dem med tillhörande skor, de var såå söööta.
Nu är vi hemma igen jag och Oliwer har precis käkat frukost, vädret är kasst och vi har ingen aning om vad vi ska hitta på idag. Jag har sån otrolig lust att göra massa saker när det är sommar, får ångest om jag bara sitter hemma, sommaren liksom flyger ju förbi och jag vil ha ut maximaltid av min ledighet. Snart börjar alvaret igen med skolan , Oliwer ska in på förskolan  och allt ska återgå till den normala vardagen... HJÄÄLPPP not ready not ready!!! Lär gå å fundera ut va sjutton jag ska hitta på idag, ge mig förslag!!!
Kram

Kommentarer
Postat av: sanna

tyvärr så är jag på jobbeta nnars så hade jag gärna hittat på nått jag med =) men vi ses ju på torsdag =) ... förresten vi ahr köppt radhus =)

2008-07-20 @ 09:49:28
Postat av: Mia

ååå va roligt!!!!När ska ni flytta in? Grattis!! Ses på torsdag. Kram

2008-07-20 @ 09:56:05
URL: http://mioli.blogg.se/
Postat av: sanna

1 september =) du kan få se lite kort på torsdag =) kram

2008-07-20 @ 22:04:14
Postat av: sanna

1 september =) du kan få se lite kort på torsdag =) kram

2008-07-20 @ 22:05:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0