ojojooj....

vad många dar sedan jag var här!!! Ojojoj vad har vi gjort då? JO, få se vi har varit en sväng till min pappa och badat i hans pool.. Träffade bonus syster Fia och hennes sambo Stefan där som bara väntar och väntar på sin lilla/lille bäbis, som aldrig behagar komma ut! Tycker såå synd om dem i denna hetta och bara gå å vänta...
Jag och Kalle har även hunnit sprungit på bio, såg Mamma Mia! heeellt underbar film!!!! Den bästa jag sett på länge, kan verkligen rekomendera den!! Hela biopubliken vart helt till sig, klappa händerna efter flmen + att alla strålade när de gick därifrån!
I torsdags åkte jag ner till min mamma, måste passa på eftersom hon dagen efter åkte till Göteborg igen för att senare i veckan fortsätta till Tyskland på ytterligare någon rockfestival. Tror hon hunnit med tre stycken då i sommar:-) Bra gjort mamsen!! Fortsatte sedan till syaster yster och blev kvar där en natt, hade supermysigt. Vi var även i väg å badade och grillade sedan på kvällen innan vi skulle åka hem igen. Då på badet iaf så träffade jag mina barndomskamrater Robert och Björn ( de bor annars i Göteborg ) och vi har inte setts på minst 10 kanske 15 år så snacka om man blev lite chockad när de dök upp!! Så nu har vi bytt nummer och hoppas att vi ska få till en träff när jag , OLiwer och Kalle åker ner senare i sommar, skulle va hur kul som helst!!
Attans nu har jag missat sommarkrysset igen! Kanske hinner se de sista om jag går nu!!!
Hörs igen...
Bye
  Oliwer badar i sin lilla pool
 min pappa  jag o stefan flyter runt
 Oliwer å babbsan  OLiwer å pappa Kalle
 Oliwer åker båt i sin pool, i den stora poolen:-)
 Fia med bäbis + Stefan.. Lite lik buddha? hihihi
 Oliwer badar med sina kusiner hemma hos mormor
 Oliwer å Amanda

Kommentarer
Postat av: Far till oliwer!!!!!!!

Man blir väldigt badsugen älskling:-)



2008-07-26 @ 22:41:33
Postat av: Mor-Mor

Som vanligt mycket bra skrivit o en massa kul bilder.

Längtar massor efter er, men vi ses ju snart i Göteborg.

Kramizar

2008-07-27 @ 14:13:35
Postat av: Linda

ååh vilka härliga sommarbilder! =D

2008-07-27 @ 15:22:17
URL: http://liindak.blogg.se/
Postat av: Lotta

Vilka mysiga bilder, visst är det härligt med värmen !!

Åh, det kan inte va så lätt o gå med bebis i magen i denna hetta =( Jag har ju varit gravid 2 somrar(96 o 98) men då var det inte så varmt, jag hade tur på det viset !!

Ha de jättegott =)

2008-07-27 @ 22:42:37
URL: http://lisenj.blogg.se/
Postat av: whatthefuck

Fan... jag vill också ha en poooooool... skicka hit din farsa... genast!

2008-07-28 @ 18:14:54
URL: http://whatthefuckdotcom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0