Sandlådan å cykeltur

Idag har vi bara varit hemma å ute i solen:-) Fast jag önskar vi hade vart vid en strand nånstans, men Oliwer hade roligt i sin sandlåda iaf... Vi var ute nästan hela dagen, sen på em kom jag på att jag skulle klippa ett hål i min vaxduk på framsidan, så att jag skulle få plats med parasollet i bordet. Jag hade nämlgen gått å tänkt för mig själv varför vi i hela friden har haft parasollet på sidan om, det är ju bara att klippa ett hål i mitten av vaxduken. Sagt och gjort men när jag sedan skulle sätta parasollet i dess fot så insåg jag mitt misstag!! Parasollfoten var alldeles för STOR för mitt lilla bord, där av anledningen till att det stått på sidan om!!! HMMM men jaa ja får väl försöka lösa det sen..
Nu på kvällskvisten så har Oliwer fått "cykla" på sin cykel som han fick av mormor när han fyllde 1 år!! Vi tog en runda till kiosken och hyrde en film till kvällen..
Förresten igår fick Oliwer kort från sin förskola där han ska börja i augusti.. jättegulligt kort var det, där det stod när han skulle börja, vilken tid och avdelning!! Så nu känns det ännu närmare, och givetvis även spännande!! Jag har förresten fått mitt antagningsbesked där det stod att jag är antagen till de kurser jag sökt till hösten.. Jippi eller kanske inte? nä det ska bli kul å få börja plugga igen, vill ju bli klaar nångång!!Men det kommer ju bli ny klass å så och det är klart det känns lite pirrigt!! Saknar redan mina förra kompisar, men som tur är så har jag kontakt med vissa av dem fortfarande, vilket känns jättebra!
Dags att lägga Oliwer, hörs senare eller imorgon!
Kram

Kommentarer
Postat av: Tarcha / BabyBooom

Ja jag kan knappt vänta vill att det ska vara nu :) Jo jag tycker att man blir väl lika glad när man får veta det på ultraljudet som annars och då kan man ju planera bättre på nått sett (+plus att jag kommer att dö om jag måste vänta) haha så nyfiken.

Tack tack för dom orden, man blir mer länktansfull när man läser din blogg, du får allt låta underbart i familjelivet :)

Postat av: PAPPA

:-) :-) :-) ¤LOVE¤

2008-07-17 @ 21:00:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0