Två superhärliga dagar

Det började med att vi åkte till Rullsand igår, med Malin Å Mogge! Vi solade , badade, fikade ja typ allt man gör när man är på stranden.. Oliwer som älskar vatten tyckte det var så kul att krypa runt i vattnen eftrsom det var så väldigt långgrunt. Det ända minuset är ju att det är sandstrand, vilket inte är så bra med småbarn. Jag kan lova att det var sand överallt, + att när vi skulle äta så tappade Oliwer både pannkaka ( som jag hade gått upp å stekt på morgonen ) och macka i sanden, och naturligtvis så stoppade han de i munnen. Ni kan ju bara tänka er hur han såg ut sen! Men förrutom det så hade vi alltså en toppen dag!
Dagens färd bar istället ut till Berkinge, tillsammans med syster och barn! Där finns det gräsmattor och bara lite sand precis vid strandkanten. Så himla fin plats! De har alltså grävt ur och dämt upp till en badplats som har allt! Mat, camping, vattenruschbanor, uteservering, promenadstråk mm. Jättemysigt ställe! Tyvärr så har jag fått massa solprickar som kliar massor, så imorgon blir det till att vila från solen!
Vill bara säga tack till mina underbara vänner som har varit med oss dessa dagar de har varit toppen!!
Tack även till alla läsare som tar sig tid att läsa denna blogg!
Kram!

Rullsand!
       
Berkinge!
Amanda  Ronja   Oliwer å pappa Kalle hitta en sten som man kunde stå på
 de stora vattenruschkanorna  å de små
 Kalle å Oliwer  Jag å Ronja

Kommentarer
Postat av: kalle

Hel feta dagar:-)

2008-07-31 @ 10:21:54
Postat av: whatthefuck

Å vad mys det såg ut! //ja, det är sorgligt med sådana människor... allra helst när dom förnekar vem det är dom skriver om när det är så uppenbart... jag såg att du varit på hennes sida, såg du inlägget jag pratade om?

2008-07-31 @ 19:25:00
URL: http://whatthefuckdotcom.blogg.se/
Postat av: whatthefuck

Tack, tack :) Vi verkar inte ha sån tur med vädret, hahaha. Först furuvik, sedan spöregn på Countryfestivalen och nu Leksand, nä fy, man borde samla ihop pengarna man lägger ut på dom här "småsakerna" och dra till varmare breddgader! Ha det bra idag... och hjälp mej önska sol av vädergudarna!!! ;)

2008-08-03 @ 12:04:01
URL: http://whatthefuckdotcom.blogg.se/
Postat av: Mor-Mor

Du är helt toppen på att skriva ner samt alla UNDERBARA bilder.

Å, va jag längtar till imorgon när ni kommer ner till Göteborg, ni är SÅÅÅÅ efterlängtade.

Massor av kramar till er alla tre.

2008-08-05 @ 15:20:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0