Utmanad!!

Jaa jag har blivit utmanad för typ en vecka sen ( jag vet att jag är seg ibland ) utav WHATTHEFUCK jag ska då läsa mitt horoskop här nedan och sen skriva vad jag tycker stämmer, inte stämmer.

Väduren


21 mars - 19 april


Dina bästa sidor


Du är modig, spontan och djärv, med en frisk inställning till allt som är nytt och spännande. Ingen tänder lika snabbt på nya idéer som du, och du är väldigt bra på att sätta igång saker och ting. Att leda och inspirera andra faller sig helt naturligt eftersom folk rycks med när de märker din iver och entusiasm. Du är en banbrytare och pionjär som inte är rädd för att hugga i när det behövs. Svårigheter är detsamma som utmaningar i Vädurens ögon, och utmaningar är till för att övervinnas. Dessutom är du självständig och tillåter alla andra att också vara det.
 
ÖHH undrans om jag har fått fel horhoskop? Jag är INTE modig, är ingen ledare,  och det andra vet jag inte heller riktigt om det stämmer...

Dina sämsta sidor


Du är ofta klumpig och saknar både finess och lyhördhet. Att sätta dig in andras känslor är inte din starka sida, utan du stövlar på glad i hågen och märker inte om du sårar eller trampar omkull någon på vägen. Du kan vara en riktig egoist, och i konkurrenssituationer är du snudd på farlig. Behovet att bestämma allting själv gör också att du svårligen kan kompromissa. Dessutom saknar du uthållighet och din väg kantas av många halvfärdiga och misslyckade projekt. För att inte hinna tröttna gör du allt i ett rasande tempo och blir då osedvanligt slarvig.

Det här stämmer inte heller... jag brukar vara den som "folk" kommer till med sina bekymmer och jag har absolut inget emot det... Jag har dessutom bråkat med några av mina vänner, men jag har jättesvårt för att verkligen tycka illa om någon försöker istället ta reda på anledningen varför denne/ denna gör ,sagt eller gjort som den har gjort!! Mår jättedåligt över om jag skulle ha råkat såra någon. Det ända jag kan hålla med om är att jag saknar utthållighet..

Relationer


Du är ivrig och energisk i kärleken liksom på andra områden. När du blir intresserad av någon så visar du det tydligt, och du vet hur man uppvaktar och erövrar. Samtidigt vill du ha raka puckar, inte så mycket spel och tillkonstrade attityder. Med en annan VÄDUR slår det verkligen gnistor, lite för mycket till och med. Risken är att ni driver varandra till utmattningens gräns, på alla områden. Ni måste hela tiden ha något att göra för att inte bli uttråkade. Detsamma gäller om du slår dig ihop med ett LEJON eller en SKYTT. Det finns en grundharmoni, ni förstår varandra. Men det lär bli konkurrens mellan er eftersom ni är bra på samma saker och har behov av att visa det också. En OXE med sin sävlighet gör dig våldsamt irriterad. Ni kan mötas på det sensuella och erotiska planet, men i övrigt går ni mest i vägen för varandra. En TVILLING däremot är din perfekta partner. Ni stimulerar och kompletterar varandra, och det alstras verkligen elektricitet kring er. Båda är lika alerta och utåtriktade. Till KRÄFTAN har du ett slags hatkärlek. Egentligen är detta inte alls någon lyckad kombination, men den är så pass vanlig så det måste finnas något kemiskt som drar er till varandra. Fysisk passion antagligen. JUNGFRUN, SKORPIONEN och FISKARNA ska du se upp med, för här kan det verkligen bli irriterat. Du känner dig hämmad av dessa tecken och de känner sig hotade av din gåpåiga stil. En VÅG är din raka motsats men också ditt komplement. Det kan bli katastrofalt eller fantastiskt bra. Ni har väldigt mycket att ge varandra. Däremot blir det knepigt med STENBOCKEN. Ni dras till varandra, men istället för att mötas kolliderar ni! Båda är ledartyper och vill till varje pris driva igenom sin vilja. Betydligt lugnare får du det med VATTUMANNEN. Ni kan samsas om det mesta och tillåter varandra mycket frihet. Men det blir sällan någon riktigt stor passion och inte heller speciellt romantiskt. Istället blir ni själsfränder och fungerar bäst på det vardagliga och vänskapliga planet.

Kalle är våg och det här tycker jag stämmer mkt bra.. han är min raka motsatts men vi kommpleterar varann bra, och vi har fått det fantastiskt bra!! Nått som ingen trott var möjligt, inte ens jag fattar det ibland!! hahhhaaha
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0