Vilken trevlig dag..

vi haft idag.-) Våra nyfunna vänner sedan ett år tillbaka kom hit idag. Vi träffades uppe på förlossningen och sedan på neonatal ( förtidighetsavdelning) våra barn föddes nämligen samma dag och båda två kom fötidigt. Vi började umgås redan inne på sjukhuset och har sedan fortsatt att träffas, vilket är superkul! Så idag kom de hit så att vi kunde fira våra 1 åringar. Vi åt tårta, glass å maränger och öppnade paket:-) Sedan på eftermiddagen/kvällen åkte vi ner till restaurangen Helt Enkelt och käka jättegod mat! Jag hade aldrig ätit där förrut men det var riktigt god mat, bra service trevlig personal och inte farligt dyrt.. Så det kan jag varmt rekomendera.. Såg på Tarcha  ( se länk på min sida denna verkar inte vilja funka) blogg för ett tag sedan att hon varit där och det lät så himla gott... å det va det oxå:-)
Tyvärr så hade ju jag beställt en sak ( kan tyvärr inte skriva vad ännu ) till Emilia som inte hann komma pga semester förseningar, men jag hoppas den kommer så småningom:-) Blir ju bara en anledning till att ses snart igen om inte annat..
Tack Sanna,Micke och Millan för en supertrevlig dag!! Tänk vilken tur att vi träffades förra året och att våra barn ändå kom förtidigt.. Ibland måste man bara tro på Ödet...
 Kram

Kommentarer
Postat av: sanna

ja visst hade vi trevligt ... å ja jag tror också på ödet ibland ... måste ha funnits nån anledning till att våra älsklingar ville ut precis samma dag !!! tack tack för en mysig dag !!! kram

2008-07-07 @ 20:59:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0