Worst night ever...

på väldigt länge iaf... Jag och Oliwer somnade inte förräns kl 3.30 imorse, pga hans hosta. Jag tyckte såå synd om honom, för så fort han höll på att somna så började han hosta.. han vred och vände på sig hela natten, han låg på mig, på mitt huvud, på ena sidan av sängen, på nästa, uppe vid kuddarna, nere vid fotändan ja överallt var han för att försöka hitta den rätta platsen att sova på utan att hosta.. Precis som en annan oxå gör när man har sådana besvär... En gång satt han även upp och sov men började iaf hosta och då blev han så förtvivlad så han började gråta. Snoret bara rann ur näsan hela tiden oxå. Sen är han ju rätt envis min son, även fast det var jobbigt med hostan tror ni inte att han iaf var tvungen att ha den där gigantiska nappen i munnen. Varje gång han hosta åkte den ut,och varje gång vaknade Oliwer å sa" tutte" eller "didde" och letade efter den tills han hittade den och kunde stoppa tillbaka den i munnen igen.
Jag gav han både ventoline och molipect men inget verkade direkt hjälpa. Å varje gång jag var tvungen att springa å hämta nåt så var jag ju tvungen att ta med han eftersom Kalle inte var hemma, och i sin egen säng ville han knappast sova.. Jag tänkte på alla ensamstående mammor då som måste stå ut med detta jämt, iaf om de har barnen i samma säng... Jag vågade inte lämna han eftersom han inte sov så djupt så kunde han ju krypa över kanten.. usch hemska tanke.. nej men så 3.30 kollade jag iaf sista gången på klockan så efter det måste vi ha slocknat båda två..vaknade sen kl 8.40 av att Kallle ringde och väckte oss på alla telefoner.. rätt drygt.. Så idag har vi haft en otroligt seeeeg dag, då vi inte fått mkt gjort.. vilat på soffan ochlagat/ ätit mat det känns som om det är det ända vi gjort idag:-)
Men han har inte hostat alls mkt idag så det som behövde komma upp kanske gjorde det i natt. Hoppas på det iaf... Hörs igen..
Peace and Love

Kommentarer
Postat av: Linda

stackars liten! hoppas det är som du skriver att det värsta kom ut i natt så han kan få sova bättre inatt! kram

2008-07-01 @ 19:19:05
URL: http://liindak.blogg.se/
Postat av: whatthefuck

Få hemskt... hoppas ni får mer sömn och mindre hosta inatt.... /jag har hört att frisk luft är bra mot sån hosta... Malcom hade sån i vintras så vi var ute och sprang i snön kl tre på natten...hahaha, tur att jag inte har några grannar... /Tufft av dej att inte bryta ihop i natt... jag hade slitit mitt hår om inte A hade varit hemma när Malcom hosta som värst... brist på sömn kan göra en galen... Lycka till inatt! :)

2008-07-01 @ 22:23:38
URL: http://whatthefuckdotcom.blogg.se/
Postat av: Linda

Stackare hoppas oliwer blir frisk snart och att ni får lite mer sömn det kan ni behöva.Jag vet precis hur det är att inte få sova med sjuka barn.

Ha en bra dag. kram linda ,nicklas ,jossan

2008-07-02 @ 08:16:05
Postat av: moster

mosters lilla prins hoppas hostan e över nu.. moster saknar dig vi får vl se om vi ses i helgen... då får du komma till moster å leka i nya lekparken....;) puss kram moster älskar dig

2008-07-02 @ 11:04:21
Postat av: Bäste Far...

Nu är han hemmma och spelar ett spratt:-)

Bra skrivet älskling....

2008-07-02 @ 21:25:42
Postat av: Mia

Vi ses säkert i helgen, moster!! Vi är ju såå nyfikna på hur ni bor nu.. sen är du ju så nära nu bara en liten promenad på max 10 minuter.. Love you and my cousins!! kram

2008-07-02 @ 22:13:48
URL: http://mioli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0