ÅÅ vilken trevlig dag

Mina kusiner Jennica och Jennifer kom förbi å hälsade på oss idag:-) Väldans trevligt hade vi synd bara att jag hade fått läkartid till Oliwer idag så de inte kunde stanna så länge, men vi bestämde att vi måste ses snart igen:-) Det blir alldeles för långt mellan gångerna..
Oliwer fick iaf världens sötaste små skor :-) De var lite för stora men han växer ju i dem så småningom:-) Jag fick oxå present, en mkt bra present jag fick nämligen te, å jag är verlkligen en te drickare!! Blev det när jag väntade Oliwer, fick sluta med mitt älskade kaffe pga att jag mådde illa å kräktes så fort jag öppna kaffeburken, å sen har jag inte kommit mig för att börja igen... Lyckades även på så vis sluta röka oxå eftersom jag bara mådde illa å det var ju bara positivt.. är aldrig röksugen heller längre så skönt sååå:-) 
nä nu ska jag gå å göra nåt annat typ slöa i soffan... å prova mitt nya te!! 
kram

 visst är de väl sööta...  mitt te

Just det lägger in kort på presenterna som Oliwer fick utav Bonussyster Fia och Stefan oxå!!
 Japp Stefan är oxå AIK are precis som pappa kalle å nu vill de att Oliwer ska bli det oxå:-)  Jättefin sagobok:-)  

Kommentarer
Postat av: Linda

såna små skor är det sötaste som finns nästan =D

2008-06-30 @ 20:57:21
URL: http://liindak.blogg.se/
Postat av: Mia

aa visst va de sööta:-) kram

2008-06-30 @ 21:34:20
URL: http://mioli.blogg.se/
Postat av: sanna

vad sa farbror doktorn om lillprinsen då ???

2008-07-01 @ 16:17:34
Postat av: mia

han fick molipect mot hostan, nåt virus tror jag han sa att det var...

2008-07-01 @ 18:02:13
URL: http://mioli.blogg.se/
Postat av: kalle Far....

AIK AIK AIK AIK AIK

2008-07-02 @ 21:27:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0