ännu mera sol

å idag så har jag å Oliwer varit ute i solen nästan hela dan.. Oliwer har badat i sin pool, Mamma lessna på allt detta j..la gula skiten från pollen så jag tog vattenslangen å spruta ner utemöblerna. Å när jag ändå var i farten så tog jag fönstren oxå, tänkte att va fasen gör det då. Ingen j..el som ser det mer än jag och Kalle och det kommer ju se likadant ut imorgon iaf!! Ni kan ju tänka er att Oliwer tyckte det va roligt!! Han kröp omkring i vattnet, efter slangen skulle han, så han blev minst lika blöt som allt annat!! Skulle ju nu ha knäppt kort på detta men när jag skulle hämta minneskortet så upptäckte jag att min käre sambo hade satt det i laddarn utan att sätta i kontakten!! Hmmmm inte såå himla klyftigt kanske...
Nu måste jag hämta in vagnen + alla andra saker som jag har släpat ut idag, innan nån söt liten kissemiss kommer och använder dem som avföringsplats... Detta har hänt, inte allt för trevligt vill jag lova!!!
Hörs igen kram

Kommentarer
Postat av: mumari

hallojsan! Vad glad jag blir att du tycker at ellen är lite lik mig :o)

Bor ni i villa i gävle?

Hoppas allt är bra i hettan!

Kramar



btw så har micke fått barn!

2008-06-06 @ 18:46:25
URL: http://mumari.se
Postat av: Mia

Jaa, jättekul! Jag var faktiskt ut på webbisar å kika!! Du får hälsa till han..

kram

2008-06-06 @ 21:39:24
URL: http://mioli.blogg.se/
Postat av: Mia

vi bor i Radhus, men vill i framtden flytta till ett hus..men det får bli när jag gått klart skolan och fått jobb så vi båda har inkomst..

2008-06-06 @ 21:40:55
URL: http://mioli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0