Boulognern

Igår var vi där å hade lite picknic med G & E. När det så småningom blev dags för barnen att sova middag så gick vi ner en sväng på stan och köpte oss en varsin glass. Köpte en solero glass på McDonald`s som var mkt billig och supergod!!
Annars idag så har jag å Oliwer varit iväg å träffat våra vänner i föräldragruppen, även om föräldraträffarna på bvc har tagit slut så har iaf några av oss fortsatt att hålla kontakten, vilket är jättekul. Det märks på Oliwer att han tycker det är roligt att träffa andra barn. Blev kvar där till framåt fyra halv fem och sen hade varken Kalle eller jag nån större lust att ställa oss att laga mat, men hade då köpt en påse paella på lidl som vi lagade iordning, supergod var den med vitlöksbröd till.
Ska snart gå och ge prinsen sin flaska välling för kvällen, lär nog inte bli några större problem att få honom att sova efter denna dag! Sen ska jag själv sätta mig framför tv för att först se ett avsnitt av Gossip girl och efter det desperate housewife..
Hörs igen!
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0