Bröllop

Imorgon är det dags... ska på mitt första svenska bröllop som jag kommer ihåg... Har varit ner till Slovakien på bröllop när min morbror gifte sig där, men ett svenskt bröllop har jag varit på men det var sååå länge sedan så det har jag glömt. Imorgon är det då dags iaf, Kalles mammas mans dotter ska gifta sig..typ Kalles bonus syster... Ska bli himla kul tycker jag!! Om inte annat så får vi ju träffa släkten Oliwers farmor, faster, lilla kusinen som hunnit bli ett år:-)
Sen så vill ju jag oxå gifta mig så småningom, kanske kan få lite tips å ideér imorgon.. Kalle har ju redan friat, högst upp i eifeltornet i Paris romantiskt värre va? Får se om vi kanske kan få till nåt redan nästa år?
Vi ska även sova på hotell imorgon i Stockholm, det ska oxå bli mysigt..
Undrans om bruden är något nervös nu?? Det tror jag iaf... Om inte annat så är JAG det å jag ska inte ens gifta mig.. Ni ska bara veta vilka bekymmer jag haft med vad jag ska ha på mig (och en massa andra saker)... Jag tycker sånt är jättesvårt.. Till slut blev det iaf en lila långkjol med två slitsar i sidan+ en vit/natur bluesaktig sak till... Kommer väl knäppa kort så ni får se:-) Jaha nähä nu har jag inte tid med detta längre måstefortsätta packa inför morgondagen... Jag är så här inför någonannans bröllop hur kommer då jag vara på mitt eget? Slutar väl med att jag får vigas på sjukhus med dropp!!!
Vi hörs!!
bye

Kommentarer
Postat av: maria

Tack :)

Så roligt med bröllop !

2008-06-06 @ 23:51:17
URL: http://marialundqvist.webblogg.se/
Postat av: whatthefuck

det va som faan, ja visste inte att ni va förlovade, grattis grattis i efterskott! (och i paris, fyfan va gullit :))

2008-06-08 @ 10:12:34
URL: http://whatthefuckdotcom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0