det gick inte...

denna gången för Sverige:-(  så syynd jag brukar inte kolla på fotboll men nu hade jag ju bestämt mig för att följa Sverige under detta EM å så tog det slut så fort. Lite tråkigt faktiskt. Aja kanske går bättre nästa gång...
imorgon är det midsommar wieehoo!! Oliwer ska åka lövad traktorvagn och dansa kring midsommar stången för första gången:-) Mamma ska även vara duktig å göra en liten midsommarkrans till sin lilleprins ( eller så får vi fråga mormor, tror att det annars kanske kommer bli alldeles för många vredesutbrott som slutar med att jag ger upp) Jag hade iaf tänkt att jag skulle plocka björkkvistar till kransen men var lite bekymrad över vad jag skulle få tag i det nånstans...Tills jag mitt pucko tittar ut på vår baksida å ser att den är full av massa BJÖRKAR ÖÖÖÖÖhHHHHHHHHH hUR FAN KUNDE JAG GLÖMMA DET??? Jag som VARJE dag gnäller över allt BJÖRKPOLLEN!! Hahha kanske ska sluta tänka på så mkt för det är då jag glömmer saker...
Nej lär gå å göra mig färdig för sängen nu.. Häktisk dag imorgon... Hoppas på en massa sol.... Jag får önska alla mina läsare en trevlig midsommar!!
kraam

Kommentarer
Postat av: Petra

glad midsommar på dig och din familj med :)

2008-06-19 @ 21:53:23
Postat av: whatthefuck

Glad midsommar!!!! :)

2008-06-20 @ 09:41:48
URL: http://whatthefuckdotcom.blogg.se/
Postat av: whatthefuck

Hahaha, den bilden e från förra midsommarn...jag hoppas på en lite gladare bild detta år...men det tvivlar jag på, hahaha. Ha det bra!

2008-06-20 @ 11:12:15
URL: http://whatthefuckdotcom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0