En dag kvar..

tills min lilla prins fyller 1ÅR!!! Idag blir det alltså till att städa, handla, baka + hinna gå på ett annat 1 års kalas:-) Så är det när man väljer att göra allt dagen innan...
Jag skulle även behöva tvätta fönstren som är full av pollen, får väl försöka klämma in det oxå någonstans. Som tur är så är ju jag inte sååå himla noga när det gäller mina fönster.. eller det går inte att vara det eftersom det finns fläckar på dem som inte går att få bort, ser ut som det är fukt på dem. Har frågat hyresvärden om man kan få byta ut dem men det gick det inte med på, så varför ska jag då vara så noga? Nepp jag har bättre saker för mig än så... Får se om jag skriver nå mer idag eller om det får vänta tills imorgon...
kram så länge!!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Åh va mysigt med 1-årskalas =)

Det är ju lite speciellt när det är barnets första födelsedag ! Det blir säkert bra även med skitiga fönster, hehe =)

Ha en jätteskön dag o stressa inte för mycket =)

2008-06-25 @ 10:48:02
URL: http://lisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0