Lördagens match...

gick ju inte alltför bra.. Blev så j..la arg när Spanien gjorde mål i en utav tillägsminuterna:-( trodde ju att det va klart men allt kan tydligen hända... iaf så var vi i släkten uppladdade hemma hos mamma, lägger in lite blilder så ni får se hur snygga vi var:-) Annars så var det som alltid en kanon lördag å söndag tillsammans med släkten.. Syster yster och mosters älsklingar sov oxå över hos mormor så det va ju lite extra mysigt.. hoppas ni andra haft en trevlig helg..
kram

   hahaha morfar!! Sveriges största fan!!!
  Moster matar mig med välling:-) fast annars så äter jag själv, skönt med lite ompyssling:-)

Kommentarer
Postat av: Annica

Tack!!

Men jag tror att det tar tid... Jag har ju så svårt att hålla mig från datorn!! ;-)

Ha en skön kväll. Är det på onsdag vi ska sitta bänkade nästa gång i soffan?

KRAM!

2008-06-16 @ 20:30:33
URL: http://anja72.blogg.se/
Postat av: Lotta

Ja en pool med grönt vatten ser ju inte direkt inbjudande ut =)

Men det ska ju bli ändrng på det nu, o hoppas värmen kommer tillbax lagom till poolen blir ok igen!!

Ser mysigt ut med fotbollskväll med hela släkten =)

Ha de gott, Kram =)

2008-06-16 @ 20:34:08
URL: http://lisenj.blogg.se/
Postat av: Sara

Guud vilka söka kort!!



Hejja sverige! =)

Ha en bra tisdag.

2008-06-17 @ 17:46:28
URL: http://februaritjej.blogg.se/
Postat av: Mor-mor

Å, herre min gud va bra du skriver + va bra kort du lägger ut.

Har just skrattat så tårarna rinner.

Kram i massor till er alla tre.

2008-06-17 @ 21:37:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0