min prins har fyllt ett år!!!

Igår blev han ett år!! Tänk vad fort tiden går!! Vi fick en topppen dag med nära å kära + en hel del presenter oxå:-) Oliwers moster hade även gjort en superfin tårta ( se kort ) föreställande ett tåg. Av oss skulle ju han ha fått den där sköldpaddesandlådan, men när han öppnade den och satte sig i den så kände jag att den skulle bli alldeles för liten:-( Stackars barn tänkte jag,kunde jag inte ha slängt ut 200 spänn till så ungen iaf kunde fått plats med en hink å spade??
Så det var bara för kalle att slänga sig i bilen å åka till Valbo och byta sandlådan till en något större + att han köpte lite andra saker till han:-)
På kvällen fick Oliwer feber som sedan satt i ända tills idag, han känns fortfarande varm men jag tror den äntligen är på väg att ge sig.. Annars idag så fick vi främmande utav en av mina bästa vänner och hennes barn, en av dem är jag även gudmor till:-) Vi fika, prata och hade det mkt trevligt, trots det dåliga vädret..

Nu ska jag lägga upp korten för sen lär jag gå å ta hand om Oliwer igen, vi hörs igen!
Ha en fortsatt trevlig kväll!!

kram

     Här i låg sköldpaddan, som vi bytte mot  denna + bollar som han kan ha inne vintertid
 Oliwers nya cykel som han fick av mormor som man sedan kan býgga om till trehjuling
   och en motorcyckel av momma och boppan..
 min jordgubbstårta och min systers  tårta!!

 här tar han tårta av kusinen:-)
 en del av de presenter han fick
  jättefina tavlan som de fixa på Expert där kalle jobbar extra:-)

Kommentarer
Postat av: Petra

Gud vad mysigt det låter, låter som en kanon dag! grattis igen oliwer :)

2008-06-27 @ 21:14:22
URL: http://tarcha.blogg.se/
Postat av: Cissi

Hej hopp Mia!!

Hamnade här på din bloog jag! Vad roligt att se massa bilder på er och läsa om hur ni har det.Vilken gullig liten prins ni har! Å 1år har han hunnit bli....

Jag bloggar jag me` -fast bara om inredning, för det tycker jag är så himla roligt ju!

Fortsätter att komma hit så jag kan se hur ni mår och vad ni pysslar med om dagarna!

Kram Cissi (Värnebjörk)

2008-06-27 @ 21:29:13
URL: http://vita tankar-cecilia.blogspot.com
Postat av: Mia

Heej!

Åhh va roligt!! Det var ju år och dar sedan sist.. Hur är det med dig annars då?

Försökte gå in på din blogg men det gick inte, men jag prova igen få se..

Kommer ju ihåg att du var himlans pysslig så tänkte man kunde få lite tips å ideer:-)

Kul att höra från dig och att du vill läsa om mitt vardagliga liv.. hihi

Ha de så bra.. kram

2008-06-27 @ 23:32:05
URL: http://mioli.blogg.se/
Postat av: Mia

till Petra: Oliwer tackar så mkt:-) och ger en lyckospark på magen:-)

2008-06-27 @ 23:33:48
URL: http://mioli.blogg.se/
Postat av: L8inda

Grattis oliwer i efterskott oliwer på din stora dag.

Så stor han har blivit ha det bra.Mvh Linda med familj

2008-06-27 @ 23:38:41
Postat av: Mia

Han tackar så mkt:-) Ja Nicke fick jag ju iaf träffa:-) Han har blivit så stoor och duktig!!Han är så mysig och goo tycker jag.. ha de så bra kram

2008-06-27 @ 23:47:43
URL: http://mioli.blogg.se/
Postat av: Mor-mor

Mor-mor tittar in...



Å, va bra alla bilder blev!

Ha en bra kväll ni underbara "ungar", så ses

vi ev till veckan.

Kram i massor!!!

2008-06-28 @ 19:59:37
Postat av: Linda

åååh han verkar ju ha haft en toppenfödelsedag om man bortser från febern! lika fina bilder som alltid =) hoppas han kryar på sig nu från febern! ha det så bra så hörs vi! KRAM

2008-06-29 @ 23:53:22
URL: http://liindak.blogg.se/
Postat av: whatthefuck

ooooo, gillade kort nr 5, vilken glad liten skit, hahaha... super fin tårta och tavlan var ju underbar! aan, sån måste ja också fixa!!!! Nattnatt på er! :)

2008-06-30 @ 22:54:01
URL: http://whatthefuckdotcom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0