picnick inomhus...

går oxå bra:-) För det var precis vad jag å liindak fick göra igår.. Vi hade tänkt att vi skulle ut å ha picnick vid parken hemma hos henne. Vädret såg ju skapligt ut så Jag å Oliwer tog bussen dit. När vi väl var framme så tog vi en sväng upp till henne innan, fick då äntligen se de små marsvinen som var supersöta!! Precis när vi hade tänkt att vi skulle pallra oss ut så började det då att spöregna. Mindre roligt faktiskt... så vi tänkte att vi skulle vänta ett tag för att se om det skulle bli bättre, men det blev det inte. Då beslöt vi oss för att ta en picnick i hennes vardagsrum istället, å jaa det gick ju bra det oxå:-) Många blixtar såg vi + åska, så det var väl en himla tur att vi inte var ute. Några var riktigt nära oxå, och vi båda är väl rätt skrajsna för vädrets makter, så vi hoppa till rätt många gånger igår.. Men det var en riktigt trevlig eftermiddag iaf... Oliwer blev så trött på slutet så han somnade i liindas famn:-)

Annars idag så har vi varit på ännu ett 1 års kalas, jättemysigt, å jättegoda å superöta cupcakes hade mamman gjort:-) tyvärr så glömde jag att knäppa kort på dessa kreationer, och det ångrar jag för det var verkligen megafina..
Nu blir det nog en rätt så slapp kväll, har fått Kalles förkylning  + att jag tror jag har lite känningar utav nåt slags pollen...
Undrans om det är nått gossip girl ikväll eller om det är slut för säsongen?
Ha en bra kväll!
kram

Kommentarer
Postat av: Sara

Tack så jättemycket!

2008-06-17 @ 19:32:27
URL: http://februaritjej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0