Sol,sol, sol

har det varit idag å jag har knappt varit ute!! Vi har typ ingen skuggga på baksidan så jag kände att Oliwer skulle ha fått alldeles för mkt sol på sig, så vi var bara ute en liten stund idag..
Annars så var det afrodance för min del ikväll, satan så varmt det blev!! Men en positiv sak var att instruktören talade om för oss att detta pass ger lika mkt som att springa 6½km!! Å jag kan ju lova att detta är betydligt roligare... För er som undrar så tränar jag på korpen( har lagt in en länk på min sida), tycker det är mkt bra där, billigt, bra pass å bra instruktörer!!
Nä dags å göra välling till lilla prinsen:-)
kram

Kommentarer
Postat av: whatthefuck

Sv, ja dom där jävla myggorna driver mej till vansinne, vi har inte kunnat vara ute idag alls... på förmiddan var det fuktigt, och fukkt me mygg. sen blev det för stark sol och nu kan man inte sticka ut nosen utan att myggorna går till attack! Sommaren e uuuuunderbar!!! Hahaha, ha en mysig kväll! (Förhoppningsvis myggfri!!!, Jag tror alla e här hos oss, hahaha)

2008-06-05 @ 21:04:56
URL: http://whatthefuckdotcom.blogg.se/
Postat av: whatthefuck

öhm,,, det ska stå fullt.....inte fukkt, hmmm?

2008-06-05 @ 21:05:33
URL: http://whatthefuckdotcom.blogg.se/
Postat av: Mia

Så fort jag hade spolat med vattenslangen idag så kom det massor av mygg... som tur är så biter dxet tydligen bara mig, men jag börjar bli rysligt less på att klia!!

2008-06-06 @ 15:32:04
URL: http://mioli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0