Valbo

 På förmiddagen åkte jag, Kalle och OLiwer ut till Valbo för att köpa 1- års present till Oliwer. Farfar kom oxå dit så vi käkade lunch ihop. efter det  så gick jag ochOliwer å hälsade på min praktikplats som jag har i Valbo.. mkt trevligt faktiskt hade bara tänkt stanna en timme men det blev tre hela timmar!! Är nu lite kluven hur jag ska göra om jag ska byta plats eftersom min handledare är gravid och ska ha barn eller om jag ska vara kvar.. Hon är såå himla go min handledare, igår när hon gick omkring med oLiwer så somnade han i hennes famn så sööt... Sen så bestämde vi att vi ska träffas igen för att gå igenom mina uppgifter eftersom vi inte hann fylla i det som jag faktiskt har gjort så skulle hon hjälpa mig med det, + att hon sa att även fast hon får barn så försvinner hon ju inte utan blir det nått problem eller om jag har frågor eller så så var det bara och ringa. Hon är bara bäst!! Så nu funderar jag på att vara kvar, en del av barnen kände även igen mig vilket jag trodde att de inte skulle göra. Även en del föräldrar kom fram och tyckte det var roligt att jag var där och hälsade på!!
Efter min vistelse där så fortsatte vi en sväng på köpis, handlade sandaler till Oliwer och käka middag på Ikea.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0