1 årskalas!!

Japp idag så har jag å Oliwer varit iväg till Oliwers kompis som fyllde 1 år i måndags. Vi är 5st mammor som har träffats regelbundet sedan de första föräldraträffarna på mvc. Så nu har vi kommit överens om att eftersom våra barn är födda i maj/juni så ska vi ha kalas men utan presenter, vilket jag tycker är en mkt bra idè. Har en liten känsla av att det kommer bli presenter i överflöd iaf, så vi har bestämt att vi träffas och barnen får leka och fika istället. Som fika till barnen så hade mamma S tagit småglas som hon hade haft mangopurè med en klick grädde i, det gick hem kan jag lova!! Hon hade även gjort små leverpastejssnittar och tryckt ut de till små stjärnor som ochså uppskattades. Till oss vuxna så bjöds de på chokladmuffins med grädde, mums!!
De lekte med alla de nya leksakerna som födelsedagsbarnet hade fått och Oliwer var såå trött när vi skulle gå hem så han somnade så fort jag hade stoppat ner honom i vagnen...
En supertrevlig eftermiddag har vi alltså haft idag + en ganska stillsam kväll, så nu är det dags att krypa till kojs..
Go natt alla kära läsare!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0