ännu en helg hos mormor

Vi åkte till mormor i fredags och åkte hem igår. Gud viken fint väder det har varit under denna helg!! I Lördags var vi ute precis hela dagen. På fm gick vi till lekparken en sväng, och sedan var vi ute på mormors baksida för att sedan på em grilla.. Vi har även hunnit varit iväg å hälsat på morfar och hjälp honom när det var dags att fylla i poolen med vatten. Fast jag måste ju erkänna att jag å Oliwer kanske inte hjälpte till så mkt, utan vi var mer åskådare...
Idag har jag äntligen hunnit varit iväg å tränat!!! Det blev ett afropass, å det är SÅ OTROLIGT ROLIGT!! Får ni någongång tillfälle så rekomenderar jag att prova på denna träningsform!! Jag lovar att ni kommer gilla det!!
Dags att göra lite nytta!!
Hörs igen
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0