Bilder på prinsen

Åhh måste bara lägga upp några super söta bilder på min lilla prins!!
Annars så går det framåt här hemma angående det förra inlägget:-) Kalle satte nämligen upp bitarna igår de han tidigare sågade ner, + att vi målade om dem igår... blev mkt bra:-) 
I förmiddags så var jag å Oliwer på sommaravslutning på öppethus, väldigt trevligt bjöds även på tårta!! Sen har jag även varit duktig å tränat powerafro idag, trots världens träningsvärk i benen, så imorgon kommer jag nog inte kunna gå!!!
Dags att hoppa in i duschen, vi hörs
kram
   han har blivit så stor!!


Kommentarer
Postat av: Linda

verkligen supersöta bilder! han är så söööt! =D

2008-05-22 @ 21:31:02
URL: http://liindak.blogg.se/
Postat av: Linda

Nä eller hur,alltså sikken klänningSAlla vill ju ha den fattar inte det!

2008-05-22 @ 22:07:52
URL: http://hummingbird.blogg.se/
Postat av: Anonym

gud så söt du e lilla olli ;) ses imorgon hoppas jag .dina kusiner har handlat till dig i dag de blev nästa catfight på ica;);) så jag fick ge mig.. ja ja klart oliwer måste få den ...;) pussis kramis moster älskar dig

2008-05-22 @ 22:29:20
Postat av: Sara

Fina bilder!

så du fick kalle att fixa de där nedsågade brädorna till slut. Jättekul att du har en blogg så jag kan spana massa! :)



Kramar

2008-05-23 @ 10:40:28
URL: http://sarashem.blogg.se/
Postat av: Anonym

Linda: Tack!! Hoppas du har det bra hemma i Småland!

Linda:Inte jag heller!!

Syster: hoppas oxå vi ses i helgen, kunde inte ringa upp igår Oliwer ville inte sova!!

Sara: Detsamma! Snart dags för flytt, då måste vi se till å träffas oftare!!



kram till er alla!

2008-05-23 @ 11:03:27
Postat av: Mia

hahha glömde namn!!

2008-05-23 @ 11:04:12
URL: http://mioli.blogg.se/
Postat av: Johanna Söderholm

Vilken supersöt liten kille du har fått, roligt å se att allt har gått bra för dig och det extra kul att du läser till lärare! :) Brukar ibland tänka tillbaks på tiden på Sländan, du, jag, Gitt , Sigbritt och Birgitta, det var ett roligt gäng att jobba med!:)Kram Johanna

2008-05-28 @ 18:46:54
Postat av: Mia

ÅÅ va roligt att höra från dig:) Jag brukar också tänka tillbaks på Sländan, trivdes så himla bra där å jag håller med om att vi var ett roligt gäng:) har många minnen från fyrklövern det blev ju några år innnan jag kom på att jag skulle utbilda mig, vet du att det är exakt 10 år sedan som jag började praktisera där på gräshoppan med dig, Stina, Eva och Linda det var oxå en rolig tid:) å gud va mkt jag har lärt mig sen dess,fattade ju kanske inte riktigt då vad de innebar att jobba inom förskolan men bornholmsmodellen kommer jag faktiskt ihåg!! Hihi:-) Hoppas allt e bra med dig annars

massa kram!!

2008-05-28 @ 22:34:23
URL: http://mioli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0