En händelserik dag

Dagen började ganska lugn med att jag och Oliwer tog oss en promenad till affären på förmiddagen. Tycker om att gå tidigt innan solen blir alltför varm:-) Sedan på eftermiddagen så skulle min syster komma upp en sväng så vi gick hem och hängde lite tvätt å kopplade av lite på baksidan. Plötsligt ringer Kalle och undrar ifall vi skulle kunna åka ner till hans pappa redan idag, öhh aa visst svarar jag.. Så då helt plötsligt så förvandlas min annars ganska lugna dag till nästintill kaotisk.. Oliwer vägrar sova,han vägrar även vara någonannanstans än på min arm,, så med honom hängandes på armen så far jag runt i hemmet och börjar packa ner saker som vi ska ha med oss... Vill ju gärna vara klar med det när syster å barnen kommer + min systers sambos moster å hennes dotter skulle oxå komma med:) De skulle alltså inte komma enkom och hälsa på mig då hade jag ju självklart ringt och ändrat dag, de skulle nämligen ändå till Gävle Å shoppa och tänkte bara komma in en snabbis när de ändå hade vägarna förbi...så ni inte tror jag drar hemifrån när jag väntar främmande så elak är jag INTE. Jag hann bli klar med allt innan de kom iaf hann även slänga i mig lite mat och fixa lite fika till främmandet:) De hann väl vara hos oss typ en halvtimme sen var det dags att sticka ner till Oliwers farfar och farbröder.. Här har vi haft en mysig eftermiddag med grillning, Oliwers första skogsäventyr, + en massa bus å lek:) så nu är det snart dags att släcka ner och slå igen dessa redan blytunga ögonlock, och förhoppningsvis vakna upp till ännu en underbart solig dag!
Puss och gonatt!!
Vi ses!!
Thumbnail  Oliwer åker fyrhjuling med pappa
  skogsutflykt med farbröderna:-)

Kommentarer
Postat av: pappa kalle

Jag instämmer med min sambo, brukar skapa lite stresskaos för henne i bland:-) Ha det alla bloggare och ni vanliga själar:-)

2008-05-29 @ 23:05:39
Postat av: whatthefuck

Haha, visst e det kul när det enda stället barnet e tyst på är på din arm...allra helst när man ska göra nåt! Alla jag känner säger; Men sätt ner han och låt han grina....öhm Nej! Men tack endå....det går bra att packa med en arm, hahaha



-Varför kan inte karlar ha lite "framförhållning"! Fy på dej Kalle!

2008-05-30 @ 08:55:39
URL: http://whatthefuckdotcom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0