Inga muskler..

så kändes det iaf idag när jag var på ett corepass. F.n orkade ju typ ingen övning helt fullt ut, hur jobbigt som helst!! Att jag hade dålig rygg, det visste jag men jag trodde iaf att jag åtminstonde hade nån magmuskel, men efter detta pass så tvivlar jag starkt!! Men jag lär ju se detta som att jag måste fortsätta gå för att få några, lär kanske försöka tjuvträna lite här hemma tills nästa gång... Det va ju en övning där jag inte ens orkade lyfta benen från golvet, snacka om pinsamt!!
Annars idag så har jag( + min lilla familj ) ätit potatisbullar till middag å jag kan ju tala om att det var år å dagar sen som jag åt det sist, men det va faktiskt riktigt gott...
Nu ska jag gå å smörja kroppen å sedan vila mina stackars muskler ( om jag nu har några ) i soffan:-)

krama

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0