Inget tält mer :-(

Vi hade ju köpt ett litet partytält å ställt på framsidan av vår altan. Jag hade ju tänkt att det skulle stå där hela sommaren så min lilla Oliwer skulle kunna krypa där, utan en hysterisk mamma som måste smörja honom var 5 minut... Så blev nu inte fallet, efter att ha stått emot mkt hårda vindar så föll mitt stackars tält sönder å samman av det hysteriska regn som störtade ner från himlen under eftermiddagen...
Why??? + att jag min dumma idiot tyckte att vi kunde såga sönder en del av vår altan, den skulle ändå inte ha nån nytta nu när vi hade tältet, tji fick jag!!!! Grejen är nu att vi inte har någe skydd alls, annars om vi hade haft våran andra del kvar av altanen så hade jag ju kunnat hängt upp lite blommor där för insyns skull, men nä då inte om man handlar först å tänker sen!!! Har frågat min älskade Kalle lite försiktigt OM det KANSKE inte skulle vara helt OMÖJLIGT att sätta tillbaka det där bräderna vi ( han ) sågade ner? Först sa han bara NEJ NEJ NEJ!!! Har man tagit bort nåt så kan man INTE sätta dit det igen, det skulle bli såå rangligt eftersom vi sågade faktiskt sönder två bräder som egentligen håller ihop hela skiten... MEN efter några dagars försök till övertalning så tror jag han börjar mjukna LITE... ( kan bero på att jag sa att " min pappa kan SÄKERT sätta tillbaka det där bräderna, tror jag ska ringa å fråga han" ) Han har nu nämlgen börjat prata om att han ska köpa nå grejor som man kan fästa upp brädorna med:-)
Vi väntar med spänning!! Don`t we?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0