inte bara hosta

Nä det var inte bara en vanlig hosta Oliwer hade. Vi fick tid hos en läkare idag som tog blodprov, kollade halsen och öronen+ feber ( hade 38,5 ). Hon kunde konstatera att han hade en infektion i kroppen, öroninflammation i vänster öra och början till det i höger!! Vilken tur att man är en lite små nojig förälder ibland.. Tänkte nämligen först inte åka eftersom vi tyckte hostan började ge med sig..hm man ska ALLTID gå på sin magkänsla... När vi kom hem tyckte jag att febern hade börjat stiga och mkt riktigt denna gången stod termomtern på 39,6 bara till att ge han alvedon + pencilinet och bricanyl mot hostan.
Vi har nu suttit i soffan hela dan jag å min prins har aldrig sett han så här sjuk förrut, så jag hoppas så innerligt att han snart ska bli bättre å att febern vill ge med sig...

hörs igen, från sjukstugan i Gävle

kram


Kommentarer
Postat av: ehlina

puss mosters lilla sjukling hoppas du blir bättre snart. hoppas hoppas vi ses på lördag saknar dig mitt lilla hjärta. puss kram

2008-05-01 @ 22:14:01
Postat av: FAR

Instämmer helt med dig min älskling!!!
Hoppas vårat allt blir bättre snarast!!!
Älskar er min familj................

2008-05-01 @ 22:21:24
Postat av: Mor-mor

Här kommer en kvälls hälsning från mor-mor.

Krya på dej min "lilla" prins!!!

Kram i massor!!!

2008-05-01 @ 22:34:55
URL: http://MiOli
Postat av: Linda

men usch! hoppas hoppas ni får bli friska allihopa helt å hållet snart! kram

2008-05-02 @ 10:41:01
URL: http://liindak.blogg.se
Postat av: Mia

ja det börjar sakta men säkert ge med sig! håller tummarna å hoppas vi kan åka på kalas imån!! kram

2008-05-02 @ 22:22:57
URL: http://mioli.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0