Morsdag

Grattis lite i efterskott, min älskade mamma!!! Din morsdags presernt får du till helgen:-)
Själv på morsdag så blev jag uppvaktad av mina älsklingar här hemma. Jag fick två ljus med bricka till, en lapphållare ( undrans om de tycker att jag har mkt kom i håg lappar överallt här hemma eller om de tycker jag borde skriva upp allt istället för att glömma?! ) och ett jättefint kort!! Sedan så fixade vi med våra nya utemöbler, åkte ner en sväng på stan å åt lunch i gallerian. Där så hade de morsdags erbjudande att alla mammor fick äta dagens för 50 kr, mkt bra tycker jag!! Blev även en sväng ner på H&M där jag handlade massor, men fick det för jättebilligt pga av alla rabatter jag hade, räknade ut att jag tjänade 300kr på det jag köpte, me like!! Jag handlade både till mig själv å till Oliwer, jag vet att det finns de som inte sätter sin fot där fär de ska vara märkes kläder å gud vet vad, men jag tycker H&M är bra, billigt om inte annat + att jag tröttnar fort på det jag köper så varför då gå å köpa en hyper dyr tröja bara för att? Okej om det är nåt speciellt tillfälle eller så men det som jag handlade nu så var det toppar å linnen. Till barn är det oxå bra eftersom de växer så fort nu, å springa å köpa massa dyra kläder nu känns bara onödigt, eller vad tycker ni? Gillar även att handla barnkläder på Lindex...

 
Alla dessa kläder gick alltså på lite över 500!! billigt va?

Kommentarer
Postat av: FAR

Det håller jag med om fina kläder där!!! Har ett klädkonto som han får i övre tonåren när han vill köpa märkeskläder som han inte växer ur på en gång:-) ekonomiskt tycker. JAG KLOKA ORD MOR!!!!!

2008-05-27 @ 15:26:24
Postat av: whatthefuck

Attans va billigt! Vad e det för hemlighet du och min tonåring delar.... jag hittar aldri billiga kläder!!!

2008-05-27 @ 16:09:02
URL: http://whatthefuckdotcom.blogg.se/
Postat av: Mia

I Love you, Kalle!!



Jag brukar inte heller hitta billiga kläder men nu så hade jag en himla tur!!Hade 20%rabatt plus att på linnena så var det "ta två betala för en" sånt gillar jag!!

2008-05-27 @ 19:18:08
URL: http://mioli.blogg.se/
Postat av: Sara

Hi hi...

Håller med om att billiga kläder är bra, de blir fort utnötta och man tröttnar var man än köper dem. H&M funkar kanon :)



2008-05-27 @ 23:42:13
URL: http://sarashem.blogg.se/
Postat av: Mor-mor

Tack tack min älkskade dotter!!!



Dessa ord betyder MER än alla presenter i välden.



Älskar dej o din familj.



Kram i massor

2008-05-28 @ 10:26:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0