om jag hade pengar....

mkt pengar, så skulle jag utan tvekan ta bort de här förbannade hårstråna på benen med laser!! I hate them!! Jag har nästan en slags fobi vad gäller håriga ben, eller rättare sagt mina håriga ben! Nu tänker ni säkert att jag är en sån här tjej med fantastiska ben, med jättelite små ljusa hårstrån på och att jag överdirver... SÅ är ICKE fallet!!! Jag ÖVERDRIVER inte!! Jag HAR värkligen massor utav tjocka, tunna, ljusa, mörka, små, stora irriterande hårstrån!!!! Använder eppilator och det har jag gjort sedan mellanstadiet tror jag, eller högstadiet åtminstone, tycker att det är det ända som hjälper något så när. För om jag använder en vanlig hyvel så har mina förbannade jävla hårstrån vuxit ut till dagen efter iaf.. sen kliar det och blir vasst på typ en dag å jag hatar vassa ben!! Det är oxå en fobi jag har!! Jag älskar sommaren men när det kommer till det här med å raka benen så är det inte så roligt längre:-(  Tidskrävande är det oxå, långtråkigt + att man får ont i hela kroppen före att man måste stå på så många olika sätt för att komma åt de förbaskade satygen överallt!! Usch nu under sommaren så måste jag typ raka benen varannan dag då först med eppilatorn, sedan använder jag hyvel på de återstående jävlarna som inte ville följa med eppilatorn!!!
Så om jag nångång får mkt pengar över så ska jag utan tvekan lägga de på en laser behandling. Har tänkt på detta i flera år nu, men har aldrig haft de där pengarna. Tänk vad mkt tid å energi jag skulle tjäna på det + att jag tror att de skulle göra mig mkt gladare å positiv om jag ständigt slapp tänka på mina håriga ben, under sommaren. Vintern är inte lika farlig, men samtidigt så har jag fått Oliwer nu som kommer vilja gå å bada även då ( har ju varit på babysim med han å han älskar å bada ) så nu kommer detta problem även dyka upp flitigt under vintern oxå...
jaja nog tjatat om detta, är nog lite extra upprörd nu eftersom jag precis kom ut ur badrummet efter att ha trimmat mina lurviga... Ska gå å göra mig i ordning för kvällen för att sedan i lugn å ro avnjuta ett avsnitt utav Greys..
Hoppas ni får en fortsatt trevlig kväll
kram


Kommentarer
Postat av: syster yster

men lilla vän...hihihihi nu överdriver du väl litehihihihi kan inte låta bli att skratta för mig själv när jag läser... se de inte så.. du har så fina ben lilla syster(stora)
så inte behöver du ödsla så mycket tid på de... puss kram pussa lillhjärtat från mig. hoppas vi får till de att ses i helgen ..

2008-05-07 @ 22:39:20
Postat av: Marie

Jag skulle också vilja lasra bort min hårstrån! Samtidigt är det ju trist att betala så mycket för att bli av med något! Lite som att betala för att gå på toaletten *s*
Hoppas det är bra med er!
Kram

2008-05-08 @ 15:53:51
URL: http://mariwi.blogg.se
Postat av: Linda

jag med min getingfobi förstår =) hade jag massa pengar skulle jag utrota dom.. haha =S nej men jag förstår faktiskt.. hade jag massa massa pengar skulle jag oxå ta bort benhåren med laser! mkt för att jag tycker det är såååååå tråkigt å raka dom.. blä!

kram!

2008-05-08 @ 19:48:36
URL: http://liindak.blogg.se
Postat av: Mia

nej syster jag överdriver inte:-) Å Marie det är bara bra med oss!Ja det är alltid trist att behöva betala, men som sgat hade jag mkt pengar över så skullle jg f.n lägga dem på detta...
Haha Linda, ja tänkt om man kunde utrota getingarna börjar faktiskt hålla med dig om att det är fruktansvärt jobbiga!! kram

2008-05-13 @ 18:30:50
URL: http://mioli.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0