städdag

Idag så var det då tänkt att vi skulle ha städdag här i området... Jag hade värkligen laddat inför detta, hade planerat att vi skulle städa ur vårt förråd ( de hade nämligen ställt hit en container ) men så vaknade jag i morse av detta j..la väder!!! MIn motivation försvann direkt... Kalle gjorde iaf ett försök att slänga våra gamla trädgårddsmöbler, men inte ens det gick. Containern som de tagit hit fick man nämligen bara slänga skräp från naturen i. De hade haft containrar här förr om åren ( då vi såklart inte bodde här ) som man fick slänga sina gamla saker i men kostnaderna för sorteringen blev tydligen för höga... Så vi har alltså inte fått ett skit gjort idag, fan!! Jävla skit väder, hade tänkt å måla om uteplatsen oxå men det va ju om nånting HELT kört!!!
Jaja nu kom Kalle hem iaf så jag åtminstonde kan ta å städa klart övervåningen...

Kram

Kommentarer
Postat av: whatthefuck

Det var väl dumt att ha en conteiner som man bara fick slänga saker från naturen i.... varför ska man slänga saker från naturen?....hmmmm, ska inte saker från naturen vara i naturen? Ni gävlebor e lite skumma? hahaha

2008-05-20 @ 14:42:01
URL: http://whatthefuckdotcom.blogg.se
Postat av: Mia

ja, jag vet fattade inte heller det där, så jag gav fan i att gå ut å städa i regnet!!

2008-05-20 @ 16:12:47
URL: http://mioli.blogg.se
Postat av: whatthefuck

de gjorde du rätt i.... tokiga gävlebor?

2008-05-21 @ 16:02:30
URL: http://whatthefuckdtcom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0